Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Måndag, feng shui och saknad

Idag har varit en lite blandad dag. Jag har inte gjort så värst mycket, och kan väl därför berätta det lilla jag gjort.  Varit på skolan och pratat lite om feng shui och ritat upp vad som ska finnas i rumets olika delar för harmoni och ballans enligt baguan och sånt, lite väl mycket hokuspokus enligt mej kanske, men intressant och skojigt att tänka på ändå. Så nu ska jag nån dag åka på IKEA och köpa in massa lådor och förvaringsgrejer så jag kan rensa upp i röran lite ;)

Länk för dej som undar vad feng shui och baguan och sånt är


Ikväll åkte Nicklas ner till Stockholm för att tidigt imorronbitti flyga till Egypten, så har varit lite nedstämd över det idag. Kommer sakna honom så mycket :( <3

Efter skolan som slutade kl 15:30 idag blev det en liten sväng på stan med Carro. Jag inhandlade en likadan foundation som jag har nu fast en nyans mörkare då den jag har nu ev är lite för ljus, och så köpte jag en ögonbrynspensel att applicera skugga med, och fyndade en puder/rougeborste för 15:-

Nu sitter jag här i min ensamhet och dricker en kopp chaite i väntan på att pappa ska komma och hämta mej.










         
Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hello!! Jag har köpt plasten i en färgaffär. Där kostade den mellan 30-40 kr metern. På mellmine.se kan du beställa dekorplast. :)

2010-01-25 @ 17:50:59


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...