Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

En liten inblick av mej

Vad heter du?
Emelie Löfström
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3 och ett usb-minne
Vilken svordom använder du mest?
Fan, skulle jag tro
Din förebild/idol?
Jadu det är frågan 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Eftersom det idag är fredag dvs helg så ställde jag om larmet från 07:00 till 10:00
Framtidsplaner?
Har drömmar mer än bestämda planer
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Har bara gått i fliflops en gång i år. DOm gör ont :P Men för nåra år sen var det ok
Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica, alltid Ica
Om du vann en miljon på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Bil och körkort, hästtransport och stall och kanske nåt mer om det finns någon slant kvar
Har någon någonsin kallat dig lat?
Väldigt ofta. Och på varje utvecklingssamtal i skolan sen lågstadiet
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Will not tell ;)
När var senast någon stötte på dig?
Jag har ju Nicklas så jag bryr mej inte om nåt annat
Vad åt du till middag?
Fiskpinnar med potatismos och citronmajonäs, lagade själv ;)
Vem var den senaste som ringde dig sist?
Mamma
Vilken film kan du alla replikerna till?
Uhm typ Hitta Nemo, men jag vet att jag kan nån annan bättre, men kommer inte på
Äger du några band-t-shirts?
En från Dead By April
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Sovmorgon ;) ne, eller jo :P men gillade väl hantverkslektionerna
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? 
Ärlighet, generositet och nära till skratt och glädje
Vad brukar du använda på läpparn?
Lypsyl och Idomin läppbalsam
Hur många kuddar sover du med?
En avlång som jag sytt själv utav 1 ½ vanlig huvudkudde. Den är 90 cm lång och läcker hela sängen :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Maybe maybe. Har en töjning i örat iaf, det räknas väl lite som piercingaktigt ;) 
Hur mycket känslor ska en kille visa?
Det får han bestämma själv. Men för sin partner ska han inte dölja nåt
Tror du på den stora kärleken?
Jag har ju hittat honom?
Om du får en komplimang hur reagerar du om komplimangen hade lydit såhär;”Fan vad snygg du är och vilken sexig kropp”?
Hade den inte varit från Nicklas hade nog svaret varit nåt i stil med: Uhm höhö tack..
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Tycker Emelie är helt ok. Är lixom inkörd på det ;)
Tycker du om någon nu?
Min baby såklart :D <3
Vilken är din favoritmöbel?
Sängen är ju rätt uppskattad :)
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
Hemma: Grannens tomt. Leksand: Karlsgården och lite av skolentren om jag tycker pannan mot fönstret ;)
Har du några smycken som kostat över 1000:-?
Osäker på vad förlovningsringen kostade
Vilken bil skulle du vilja ha?
Audi-barn ;) 
Beskriv dig med ett ord
Emelicious xD
Vilka idoler satt uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?
Var mest hästaffisher och klistermärken fulla skrivbordet, dörren och garderoben
Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?
Myspys hemma helt klart :)
Blyg eller framåt?
Beror också på situation och personerna kring mig, men oftast framåt
Vilket är ditt bästa och sämsta ämnet i skolan?
Bästa: Bild eller nåt kreativt. Sämsta: Matte, fysik, kemi och resten ;)







         
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...