Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Plans of the week

Idag har det regnat hela dagen lång! Har inte sovit direkt bra inatt heller, vaknat runt 15 ggr och sovit med en armbåge i ryggen och pannan intryckt i väggen. Ingen hit!
Men värt det ändå, för nu när pojken dragit till fjällen kommer det kännas väldigt ensamt. Hoppas bara han inte går vilse eller går ned sej i nån hjortronmyr or something
Nojjiga Emelie kommer fram :S (slår mej på huvudet och andas) ;P

Nu när Nicklas blir borta några dagar har jag enligt mamma ingenting att göra, så hon han bestämt att jag ska måla insidan av stallet, yay...  Jag har iaf planerat att vara med Cissi innan hon flyttar till Östersund, klippa henne som jag lovat, och ha en liten picnik med henne och Linnéa hos min fårkompis Astrid, hon har fått heta det efter ett andra besök :P
Min och Nicklas fårkompis Astrid :)







         
Kommentarer
Postat av: Agnes

Snygg blogg :)

2010-08-21 @ 23:23:28
URL: http://ohmyrobert.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...