Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Välj tävlingsutrustning åt mej!

På lördag blir det hopptävling i Ånge, 100 & 110 cm. Ska bli så kuul!
Är taggad och peppad som bara den, taggad till tusen! 
Det har varit tävlinguppehåll i en måndag nu, 1½ faktiskt, så jag döör av längtan :D
Ska bli så himla kul! :D  Så länge det inte går åt skogen dvs xD

På hästbloggen har jag gjort en liten kul grej där läsarna får bestämma själva vilken tävlingsutrustning jag ska ha. Mitcha, matcha och bestämma helt själv!
Det spelar absolut ingenroll om man är hästintresserad eller inte, bara man har öga för vad som passar ihop, och alla har ju ett vist tycke och smak, så då är ju saken fixad.

Klicka på länken/bilden och välj vad jag ska ha för utrustning på tävlingen!
Det här bli både kul och spännande! :D

http://emblems.blogg.se/hast/2010/august/lasarfraga-tavlingsutrustning.html









         
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...