Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Målat hela dagen lång

Idag har jag stått ute i stallet och målat hela dagen lång, den ni! ;)
Har målat det vita på både väggar, fönsterkarmar och dörrkarmen, flitig har jag varit :)
Men fick först sopa rent väggarna, skrapa bort gammal färg, och sedan kunnat måla.
Stått och målat och shakat loss till Rock Klassiker på radion från 14:00 till 22:15.
Inklusive ett kort uppehåll för att slänga i mej köttbullar och makaroner runt 17:00.

Imorron ska jag måla klart inne hos Shafai och Fedra + taket i hela stallet. Och hinna rida Shakke. Käns faktiskt bra att göra lite nytta. Istället för att dagarna ska försvinna ut i intet framför datorn. Och eftersom jag målat stallet så slipper jag följa med och hämta spån imorron, det får bli lillasysters jobb ;)  Jag gillar ju dessutom att måla :P

Var väldigt länge sen det målades senast så det blev en väldig skillnad på det nymålade jämfört med den gamla vita som inte ens längre var vitt, och mycket slitet :P









         
Kommentarer
Postat av: Mina

Gud vad fint det blev :D

2010-08-18 @ 13:28:08
URL: http://minacoxner.blogg.se/
Postat av: elise

fin blogg :- )

2010-08-28 @ 18:45:43
URL: http://www.eheart.blogg.no


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...