Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Vesslor och luftslott

Helu helu. Tänkte bara berätta lite snabbt om min dag. Har pysslat endel med hästen, ridit en sväng, gick kanon bra. Sen suttit vid datorn tills typ vid 19:00 då jag fick för att att ut och g en sväng. Så jag gick och joggade en runda på ca 3 km. Jorå här var man hurtig ;)

Nu kl nio börjar näst sista delen i millenium-serien, och nu de sista två avsntten är det från sista filmen Luftslottet som sprängdes, vilken jag inte har sett. Har sett de andra två. Så om några minuter blir det till att kika på den. Sen kanske jag passar på och gör en hårinpackning om jag ids och orkar.

Jo föresten! När jag var ute och gick så skuttade plötsligt en liten vessla fram mitt framför mej. En liten vit med svart toffs till svans. Så jag stannade och den var supergullig och studsade runt värsta länge utan att vara ett dugg rädd :P Synd att jag inte hade kameran bara, för sånt där händer ju inte särskillt ofta.




         
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...