Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Time for school

Tudilue!
Då var påsklovet slut och skolan börjar igen. Not excited. Superhärligt vårväder är det ute iaf, tredje dagen i rad :D Så nu är vinterskorna och jackan slängd åt sidan.
Igår var jag och baby ute på en lång prommenad i den värmande solen, var ute och traskade i ca 1-1½ timme, mycket härligt :)

Och till något helt annat så tror jag mitt hår skulle behöva få sej en liten ompyssling, typ hårinpackning. Det har börjat blivit lite risigt på sina ställen. Någon som vet någon bra och billig?

Aja nu ska jag gå till bussen, vi hörs och ses!





         
Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...