Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Så, sätta eller plantera apelsiner?

Helu helu! :)

Sitter hemma hos min gos och bloggar lite under tiden som han är ute och tränar. Lyften vikter och crap ;) Idag efter skolan kom baby in till stan och så åkte vi och åt glass, tittade på skor till moi och köpte en kaktus.
Glassen åts utanför OBS (numera city gross). Jag en Magnum Strawberry White och han en piggelin. Vårskorna kikades det på på skopunkten. Men som vanligt så är mina fötter alldeles för tunna/smala/platta för att kunna ha sandaler och sånt. Fötterna åker fram och ut genom tån x)

Efter det traskade vi in på Blomster Landet där jag köpte mej en liten minikaktus för 17:- då min förra pysit ihop totalt efter att en tagg gick av. Dom måste typ va fyllda med luft dom där :S xD

Dagens citat får ju bli från Nicklas iaf när jag visade honom ett litet apelsinträd inne på Blomster landet:
"Va växer apelsiner på träd?" :O
Haha asså Nicklas, hur kan man ha missat det? xD <33






         
Kommentarer
Postat av: Anna

romantiskt med en kaktus ;)



jo, inte riktigt klokt att inte veta det om apelsiner ;P

2010-04-28 @ 08:26:43
URL: http://banna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...