Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

God tid på mej

Godmorgon godmorgon! :)

Idag börjar jag inte skolan förrens kl 12:05. Men istället för att ligga och sova länge så klev jag upp 07:30. Kände inte för att stressa något idag, och så tänkte jag ta en prommenad till bussen i det härliga vädret. Så den här morgonen har jag haft god tid på mej. Tog en dusch och lyxade till frukosten med lite kiwibitar i yoghurten eftersom tiden räckte till det. Annars blir det bara att snabbt trycka i sej två mackor.

Idag efter skolan ska hela klassen upp till Erika och titta på en film för att få inspiration till guldtrofédansen. Middag blir en biteline-pizza delad på hälfen med Anna :)

Nu är det en timme kvar tills jag ska gå, tänkte hinna fixa håret, kanske naglarna och behöva få i mej lite lunch innan jag prommenerar iväg. Lär ju som alltid trots att man har hur mkt tid på sej som hellst bli jättestressigt ändå ;)

Hörs och ses!






         
Kommentarer
Postat av: fridan - frågestund i bloggen!

mja jag vet faktiskt inte om jag skulle säga att det märks jäääättemycket NU. givetvis märktes det när han var 7, han var ju som en 3-4-åring! men visst, hade jag inte vetat hans ålder hade jag kanske gissat att han var 10 nu! och på tävlingar gissar folk på allt mellan 5 och 12. ingen tror mig när jag säger att han fyller 18! så han är ju otroligt fräsch :)



rider du mkt dressyrarbete?



vad är biteline-pizza? :O

2010-04-15 @ 11:04:02
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: fridan - frågestund i bloggen!

åh typiskt! :(



har du eget stall? :)

2010-04-16 @ 08:55:35
URL: http://kaloescha.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...