Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Fredag

Sitter i skrivande stund på skolan i datasalen. Idag har jag inte haft några lektioner utan endast nationellaprovet i svenska. Det började kl 08:30 och man fick inte lämna klassrummet förrens 10:00. Maxtiden för skrivningen var 5 timmar, alltså kl 13:30. Jag gick efter två timmar. Vi fick ett häfte med olika uppgifter och texter att skriva om. Jag valde våld och slagsmål och det gick riktigt bra, jag skrev på som bara den. Analyserade i bakgrunden till det hela osv.

Om tio minuter ska jag gå iväg och ta ut pengar tills ikväll, ska med Nicklas på fest till hans kompis Thom som fyller år, och sedan krogen. Och efter att jag tagit ut pengar ska jag gå och klippa mej. Mitt hår har inte blivit riktigt klippt sen närmare 2 år sedan. Så jag har ganska många slitna toppar här och var. I början av mars blekte jag ju håret från svart och färgade det sedan brunt, så det har slitit endel. Så nu ska håret få bli ompysslat :) Bort med det slitna och sedan klippa upp det lite så att allt faller ihop sej mycket bättre.

Hoppas bara det inte kommer se för nyklippt ut efteråt. Tycker inte om sånt.






         
Kommentarer
Postat av: sandra

jo frågorna är svåra och lite jobbiga att kunna formulera :P

allt bra med dig?

2010-04-23 @ 12:27:15
URL: http://justlivingourlifes.blogg.se/
Postat av: Anna

krogen den här helgen också? det var som sjutton emelie ;)

2010-04-23 @ 13:54:39
URL: http://banna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...