Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Brist på skrivarglöd

Precis som rubriken lyder så har jag inte så mkt att skriva. Varken nåt att berätta, eller nån motivation till att babbla på. Men kan få ursäkta mej lite med att jag tillbringat hela lovet med Nicklas, och då vill jag ju inte lämna honom och sätta mej vid datorn. Viiiilket jag förvisso gjort nu...

Idag har hästtandis varit här, Martin Ondrasek. Han kikade på Shakiros tänder som jag anade var taggiga och väldigt vassa i hörnen, så vi ska fixa en ny tid för att slipa ner detta. Mer detaljerat om dagens besök finns att läsa på  Inriktning Häst.

Ikväll blir det bara lugna gatan i soffan förmodar jag, Talang 2010 om fem minuter, och sedan lite snacks och kanske nån film om det går någon.







         
Kommentarer
Postat av: Art by Lisa Lans - Vinn ett porträtt

fin häst =)

2010-04-18 @ 21:00:51
URL: http://lans.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...