Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Jullov!

J U L L O V !  
Oh yeez feels nice må jag säga ;)

Dagen kan sammanfattas som snöig iaf, herregu. Vaknade imorse och såg att hela gården var översnöad och tänkte: Hur fasen ska jag klara mej ut till stora vägen som är plogad utan att bli dyngsur i skorna?
Men sen kom jag på att mamma och lillasyster skulle åka före mej så lixom fine då jag kan ju bara gå i deras fotspår och hjulsår ut till vägen. Men ca en timme senare när jag skulle knata iväg tittade jag ut genom fönstret, och det var världens snöstorm, haha ååh.
Så det var bara till att trycka på sej mössan och dra upp halsduken å kliva ut i stormen. Och fotspåren? Ja dom såg man ju inte skymten av xD Så det fick så lov att bli snö till knäna och fulla skorna det.

Under dagen tror jag att jag har sett minst 12 st lastbilar å långtradare å bussar som stått tvärs över vägarna osv och inte kommit nån vart. Och väl nästan hemma fick jag hjälpa pappa att skotta ut bilen från perkeringen, sparka upp dörrarna innifrån osv för att komma in, och efter att han släppt av mej hemma blev jag tvungen att skotta för att ta mej upp till huset, snö över knäna fy farao

Så jag hoppas Emma att du är förbannat nöjd nu när du äntligen fått din skotersnö! ;)


Klätt granen har jag föresten gjort idag, helt själver ;) Dissade den gamla vanliga julstjärnan och körde på spira istället i år. Jossan och mamma lär ju klaga, men i år är det jag som har klätt den!







         
Kommentarer
Postat av: emma

Ja Emele, jag är förbannat nöjd så till helgen blir det skoter :D Jag kan bjuda dig på ett åk om du vill tillochmed!

2009-12-22 @ 13:45:27
URL: http://e


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...