Startsida ........ Inriktning Häst ........ Inriktning Inredning & Design ........ BLOPPIS!

Juldagen

Idag har det inte hänt så värst mkt, men jag har iallafall gjort något ;) Klev upp strax innan kl tio, släppte ut hästarna, åt frukost och fixade tränset innan vi drog iväg och red en sväng. Satte dit nya pannbandet på tränset, blev riktigt snyggt :) Bäst för Shakkeboi att han sköter sej bara, annars tar jag tillbaka det.


Efter detta bar det iväg till Håkkes paranteser för "lite julmat, vi kommer bara bli där en stund". Brukar alltid låta så, men timmarna tickar likt förbannat. Aja jag ställde upp och satt där så fint och tyst hela tiden iaf. Börjare gäspa mot slutet, så då förstod dom att jag å syster ville hem.

Nu är jag less på julmat och sötsaker osv osv osv, så nu ska jag göra med lite pommes frittes att knapra på framför tv:n istället innan jag sedan ska gå och lägga mej, känner för nåt annat att tugga på en stund, fölr imorron bär det av upp till farmor och farfar där ännu mera mat och fika väntar.

 

 





         
Kommentarer
Postat av: emma

svar: Vi kan dela på kissemissen :)

2009-12-26 @ 13:25:55
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



bloglovin
Trackback






bloglovin





Fashionize.se


SoChic.se


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...